Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to zbiór form i informacji tworzących spójny wizerunek firmy lub marki. Prawidłowa identyfikacja wizualna przejawia się ujednoliconą kolorystyką, rozpoznawalnym logotypem, doborem fontów – elementami dającymi w efekcie jednolity wygląd materiałów marketingowych: wizytówek, strony www, papieru firmowego, zaproszeń, folderów, roll-up’ów, plakatów, kopert czy e-maili.

Podstawą identyfikacji wizualnej jest Logotyp. Logo ma za zadanie jednoznacznie wyróżnić firmę lub produkt poprzez zastosowanie unikatowego symbolu. Wskazane jest aby wyrażało emocje i cechy symbolizowanego produktu lub firmy. Logotyp musi być czytelny, rozpoznawalny, łatwy do zapamiętania i odróżniający się od symboli konkurencji.

Cechy dobrego logotypu, które wpływają na jego rozpoznawalność: to równowaga i symetria elementów, oryginalność, naturalność – a także powtarzalność elementów składowych.

Tworzymy unikatowe projekty logo/logotypów najwyższej jakości dla dowolnej branży. Zachęcamy do przesłania pliku z wytycznymi odnośnie projektu logo lub przesłanie nazwy firmy.

 

logo-lilu-moda
logo-photo-clip

Identyfikacja wizualna - zapytanie